V listopadu se žáci 5., 6. a 7. ročníku zúčastnili projektové hodiny anglického jazyka, která byla zaměřena na kreativní a hravou formu učení. Cílem bylo ukázat, že angličtina není jen o učebnici, ale především o komunikaci, spolupráci a zábavě.
Co jsme dělali?
Popis obrázku – žáci využívali představivost a návodné otázky k tvorbě originálních příběhů.
Storytelling s obrázkovými kostkami – kostky určily hlavní prvky příběhu, který žáci vyprávěli.
Procvičování slovní zásoby – interaktivní hry na platformě Wordwall pomohly upevnit slovíčka z aktuální lekce.
Hádej, kdo jsem – hra zaměřená na tvorbu otázek a komunikaci.
Tvoření slov z počáteční slabiky – aktivita podporující kreativitu a znalost slovní zásoby.
Vysvětlování slov – žáci se učili popisovat význam slov bez použití překladu.
BrainBox – Pohádky a Svět – zábavná hra rozvíjející paměť, postřeh a jazykové dovednosti.
Projektové hodiny pomáhají mluvit bez obav, rozvíjejí spolupráci, kreativitua ukazují, že angličtinamůže býtzábavná a praktická. Fotografie z projektové hodiny si můžete prohlédnout ve fotogalerii.
Markéta Vávrová




